TINC LA PANXA QUE M’EXPLOTA!

Fa uns dies que tenia una petita molèstia per sobre del melic. Era en un lloc força concret. La sensació era la mateixa com quan et fas un cop i et surt un petit blauet; allò que te’l toques i et molesta. Doncs això mateix, però el cas és que no m’havia fet cap cop (en aquesta part, precisament, me’n recordaria…).

Dilluns la molèstia persistia, però amb l’afegit que em vaig llevar al matí amb la sensació que la panxa m’havia crescut de sobte, paf!, així, d’un dia per l’altre. Sembla mentida, però em vaig llevar com si alguna cosa hagués canviat de cop i volta.

 Vaig passar un dia força pesadet i la molèstia va persistir. Com que estava “avorrida”,  vaig rematar el dia amb una feinada a casa que no me la vaig poder acabar: recollir totes les mandangues de Nadal, netejar a fons part del pis, sopar del dia i dinar per a l’endemà… Resultat: vaig quedar baldada i amb una molèstia persistent cada cop que em passava la mà per sobre de la zona indicada.

Dimarts no em vaig llevar gaire millor i la molèstia semblava que començava a fer-se persistent. Vaig treballar normalment i a la tarda vaig fer més feineta domèstica: compres, cuinetes… Vaja, el cul d’en Jaumet! Resultat: la molèstia es va estendre de forma intermitent entre el melic i l’estómac. Vaig fer ioga i vaig anar a dormir amb la idea que l’endemà, és a dir, avui em trobaria millor.

Doncs no, avui la cosa ha estat molt pitjor: m’he sentit molt pesada i la molèstia s’ha convertit en una tibantor que només s’alleuja si estic estirada. A la feina, estava tan capficada amb aquesta sensació que he googlejat per veure què hi trobava: es veu que a partir del cinquè mes es probable que algunes dones embarassades sentin tibantor a la panxa o als voltants (engonals, laterals i malucs, melic, boca de l’estómac…).

Segons el que he pogut llegir,  la tibantor apareix perquè, a partir del cinquè mes, els músculs de la panxa s’estan estirant molt i aquesta és una de les sensacions que produeix. Quin descans!

Tot i així, si demà em persisteix (que em fa tot l’efecte) o em sento molt molesta, demanaré hora a la llevadora, perquè m’acabi de confirmar que no és res estrany.

Etiquetat

2 thoughts on “TINC LA PANXA QUE M’EXPLOTA!

  1. Martachka ha dit:

    Si et serveix de consol jo estic igual i encara no he arribat als 5 mesos… clar que jo porto 2 cigronets i m’imagino que és normal, fan el doble de volum… No tinc molèsties en un punt concret, senzillament la sensació que tot em tiba, i els costats, només de passar-hi la mà ja em fan mal (fa uns dies més que avui, ara que hi penso). Durant el matí, no és tan greu, de fet hi ha dies que durant el matí ni tan sols recordo que estic embarassada si no em moc gaire de la cadira, però després de dinar, la sensació s’agreuja i al vespre tinc la panxa molt pesada…

    Ja ens queixem de la panxa i no ens queda res, no… hehehehe

  2. Sança ha dit:

    Jo només en porto un, però es veu que la prenyamenta a casa meva és de panxa grossa. Ara estic de cinc mesos i escaig, i tot just el Cigronet acaba de formar-se i comença a créixer. Que no em passi res!

Deixa un comentari

El meu cigronet

Blog d'una mare primerenca

Estimat bloc...

Blog d'una mare primerenca

Sortir amb nens

Blog d'una mare primerenca

Ara.cat - Criatures

Blog d'una mare primerenca

Diari d'una mare ginecòloga

Blog d'una mare primerenca