ELS LLOROS ESCAMPEN AMB LA FEINA

Sembla mentida, però els lloros van escampant de mica en mica. I tot gràcies al canvi d’ubicació del llit de baranes (sense encreuaments ni línies) i a la infusió que li dono al vespre (res greu: camamilla, quequerequecs i melissa escaldats).

 Gairebé ni m’ho crec, les hores relativament seguides que he dormit avui. I dic “relativament”, perquè el Cigronet es va desvetllant cada horeta (per allò dels microdespertars de les fases del son; si en voleu saber més, llegiu Dormir sense llàgrimes, de la Rosa Jové. És un llibre molt instructiu i molt terapèutic per a pares i mares amb nens dormilegues a trompicons).

I tot plegat ha arribat en un moment crucial: aquesta és la primera setmana que treballo. Dilluns va ser el primer dia de la meva reincorporació. Pensava que tornar em costaria més, però, un pic hi sóc, m’adono que m’ha costat més fer-me’n a la idea que fer-ho realment.

No us enganyaré, però: trobo a faltar el meu Cigronet com una mala cosa. Però estic contenta de tornar a treballar. I és que, el que jo faig (corregir i traduir) per a molts és un suplici, però per a mi és un veritable plaer.

Ara cal que faci els equilibris adients per combinar-ho tot plegat amb el pare de la criatura: feines, casa, nen i vida conjugal. Buf, això és feina de funambulista! Però tot sortirà: qui dia passa, any empeny!

Etiquetat ,

2 thoughts on “ELS LLOROS ESCAMPEN AMB LA FEINA

  1. Martachka ha dit:

    Que bé que puguis dormir més!! Això de no dormir és molt cansat… Jo t’entenc amb això de trobar a faltar el Cigronet… Jo trobo a faltar les meves Baldufetes i només són al pis de dalt!! Si hagués d’anar a treballar fora de casa seria… buffff!!!

    • Anònim ha dit:

      Sí, noia, poder dormir una mica més és tot un què.

      Tu tens sort de tenir-los tan a la vora. Si els enyores, flup!, puges un pis i allà hi són! Molt còmode, sí, senyor! Algun avantatge havia de tenir ser autònom, oi? Com t’envejo!

Deixa un comentari

El meu cigronet

Blog d'una mare primerenca

Estimat bloc...

Blog d'una mare primerenca

Sortir amb nens

Blog d'una mare primerenca

Ara.cat - Criatures

Blog d'una mare primerenca

Diari d'una mare ginecòloga

Blog d'una mare primerenca