JO EN EL MEU COS

Fins que el F. no va posar una mà sobre el meu cos, per acariciar-lo com feia abans de l’arribada del Cigronet, no em vaig adonar que em trobava dins un cos “nou”.

Totes les ex mares primerenques et diuen que se t’eixamplen els malucs, que se’t despengen una mica les mamelles, que t’hi surten estries, que la panxa queda flàccida si no fas exercici per posar-la ferma… “Tot això acaba arribant, ara o als quaranta!”, expliquen fent broma.

Bé, molt bé tot això. Hi hi, ha ha… Però per què ningú parla de com d’estranya et sents quan la parella et toca per primer cop, i tens por que et passi la mà per la cintura i la panxa, i s’adoni que necessita més braç per embolcallar-te; que tens por que et premi un pit o que te’l xucli per si surt llet; o que et magregi l’entrecuix, perquè després del part t’hi ha sortit una morena al costat mateix del perineu (sí, és una morena petita i desinflada, però fet i fet és un bonyet que distorsiona el record que hi tenies del teu perfil gairebé postadolescent)…

Per què no t’ho expliquen, això? Per què no comparteixen també aquestes intimitats? Que potser és massa personal? Massa íntim? Massa exposat? A mi m’hauria ajudat a preparar-me i retrobar-me en el meu nou cos.

Així que aquí us ho deixo, per a les que us hi esteu trobant o per a les que us hi trobareu. Ànims i acceptació!

Etiquetat

Deixa un comentari

El meu cigronet

Blog d'una mare primerenca

Estimat bloc...

Blog d'una mare primerenca

Sortir amb nens

Blog d'una mare primerenca

Ara.cat - Criatures

Blog d'una mare primerenca

Diari d'una mare ginecòloga

Blog d'una mare primerenca