POSTURA DE PRENYADA

Fem un joc d’imatges? Amb quatre frases en tindrem prou i ja veureu com l’encerteu.  Comencem?

– Penseu en una dona embarassada.

– Visualitzeu-la a peu dret.

– Dibuixeu-li una panxa beeeeeeen grossa, de sis o set mesos.

– Ara visualitzeu el gest que fa amb els braços per aguantar el pes que duu davant.

– On es posa les mans?

Bingo!* Doncs aquesta era jo dissabte a la tarda, rebentada, amb un mal que no m’aguantava, i tot per no haver fet bondat durant tres dies (dijous: netejar el forn; divendres: fer la compra i agafar unes quantes garrafes de 5 litres; dissabte: passar-me el dia cuinant perquè diumenge tenia cinc convidats a dinar).

Craso error! Vaig pensar que fent de mica en mica i descansant sovint podria fer-ho tot. I ves per on que el cos és savi i em va fotre un bon clatellot per no escoltar-lo. Encara avui me’n ressento…

* Si hi esteu familiaritzats, tots pensareu en una dona amb les mans a les lumbars, o per sobre del coxis, o com coi que s’anomeni la part que tenim just a sobre de les natges i per sota dels ronyons.

Etiquetat

4 thoughts on “POSTURA DE PRENYADA

  1. Martachka ha dit:

    Hehehehe Ja et veig… Cuida’t!!! Si és que el nostre cos en sap més que el nostre cap…

    • Sança ha dit:

      Sí, noia, hem de fer cas a la mare natura, que és sàvia. Si alguna cosa fa mal, deixa de fer-la. Així, o la reprens més tard (després d’haver descansat força) o l’envies a prendre pel sac! 😉

  2. Martachka ha dit:

    A mi em va passant si fa no fa el mateix amb el mal d’esquena primer i als engonals després… La clau està en la postura com dormo! He descobert el “xurro” del Prénatal… El “xurro” és un coixí d’alletament que pots posar-te com vulguis a l’hora de dormir, entremig de les cames, passant per darrera l’esquena, aguantant la panxa… i jo vaig provant de posar-me’l de diferents maneres, per evitar diferents mals, hehehe De moment, la millor inversió de tot l’embaràs. Això sí, sembla que el llit s’hagi fet petit o que hi dormim tres, perquè és enorme!

    • Sança ha dit:

      Jo també en tinc un, però té unes boletes a dins que no m’acaben de fer el pes (es deforma massa ràpid). A més, posar-me’l al llit se’m fa una muntanya, sobretot quan penso a fer mitja volta amb el xurro inclòs: hauria de destapar-me, fer la mitja volta, col·locar-me el xurro en posició, tapar-me i tornar a adormir-me… Buf!, quina mandra! De moment, ja faig amb un coixí entre els genolls. I sembla que funciona!

Deixa un comentari

El meu cigronet

Blog d'una mare primerenca

Estimat bloc...

Blog d'una mare primerenca

Sortir amb nens

Blog d'una mare primerenca

Ara.cat - Criatures

Blog d'una mare primerenca

Diari d'una mare ginecòloga

Blog d'una mare primerenca