LECTURES VARIADES

Al poc de quedar-me embarassada, una amiga em va regalar el  llibre Què es pot esperar quan s’està esperant (el que es coneix com “la bíblia de l’embarassada”). És un llibre de l’editorial Medici que podreu trobar a qualsevol biblioteca.

És un llibre molt documentat que explica mes a mes l’evolució de l’embaràs. Així mateix, exposa diferents aspectes sobre l’abans i el després de la concepció. Si no ets gaire hipocondríaca, te’l recomano. Ara bé, si creus que et pot afectar que t’expliquin amb pèls i senyals les coses bones i les dolentes que et poden passar, millor que no el llegeixis.

A part d’aquest llibre, m’he assabentat d’un parell d’obres que poden aportar un toc diferent al tema (de vegades ens hi capfiquem massa i hem de trobar el punt allunyat). Es tracta dels llibres Estic prenyat, de Lluís Gavaldà, i Critatura i companyia, de Carles Capdevila:

estic-prenyat-lluis-gavaldacriatura

Segons les ressenyes que he pogut llegir, són obres humorístiques que tracten, des d’un vessant força divertit, situacions relacionades amb l’embaràs i l’arribada de la criatura. Ja t’explicaré si valen la pena.

Etiquetat

1 thoughts on “LECTURES VARIADES

  1. Martachka ha dit:

    Això, això, ja explicaràs… a mi em van deixar la bíblia de l’embarassada i la veritat és que em va molt bé per resoldre dubtes tontos o per sentir-me una mica més segura a l’hora de decidir si faig o no alguna cosa…

Deixa un comentari

El meu cigronet

Blog d'una mare primerenca

Estimat bloc...

Blog d'una mare primerenca

Sortir amb nens

Blog d'una mare primerenca

Ara.cat - Criatures

Blog d'una mare primerenca

Diari d'una mare ginecòloga

Blog d'una mare primerenca