CAP del Vendrell

Fa cosa d’una setmana i mitja, vam assistir a unes xerrades de l’Hospital del Vendrell, que pertany a la Xarxa Sanitària i Social de Santa Tecla. La xerrada va ser fantàstica i la predispodició de què feien gala les llevadores per atendre les embarassades semblava immillorable.

Avui he descobert que la predisposició no era la que havien promès.

El cas és que avui tot el dia que miro de posar-me en contacte amb la llevadora i no hi ha manera: o no funciona el telèfon de la centraleta (i he de trucar a Tarragona perquè esbrinin com m’hi puc posar en contacte), o han marxat, o encara no han arribat, o l’hora prevista de visites a la tarda és més tard de l’hora que m’havien dit al matí… Crec que he fet quatre o cinc trucades (sene comptar les del matí, que no m’agafaven). Un seguit de despropòsits que gairebé no puc ni creure!

Només vull que em visitin cinc minuts: fa una setmana que vaig superar un refredat que déu n’hi do (em va durar ben bé dues setmanes), però encara tinc un lleuger mal de gola. M’agradaria que hi fessin un cop d’ull per descartar qualsevol ximpleria (he descobert que, com a embarassada, tinc el sentit paranoide més desenvolupat i m’agradaria conèixer la seva opinió com a professionals sanitàries,  sobretot en el meu cas, que no estic immunitzada de la toxoplasmosi, de la qual ja parlaré en una altra entrada).

Doncs al final em veig obligada a prescindir de la llevadora i anar a la meva metgessa de capçalera, que serà qui em resoldrà aquest dubte i que, si no és competència seva, m’enviarà de nou a la llevadora. I sant tornem-hi!

Etiquetat

Deixa un comentari

El meu cigronet

Blog d'una mare primerenca

Estimat bloc...

Blog d'una mare primerenca

Sortir amb nens

Blog d'una mare primerenca

Ara.cat - Criatures

Blog d'una mare primerenca

Diari d'una mare ginecòloga

Blog d'una mare primerenca