CIGRONET O CIGRONETA? (1)

Avui tenim hora a cal ginecòleg perquè ens faci l’ecografia de les 20 setmanes (que, clar i català, són uns quatre mesos i mig). Mirarà que tot vagi bé i, si el cigronet s’hi posa bé, el ginecòleg podrà veure si això que duc a la panxolina és nen o nena (ho veurà ell, perquè, jo, amb aquell ball de llums i ombres, dubto que pugui entreveure res més que el perfil del cigronet).

Estem molt contents, ja que fa dies que esperem aquest moment (avui m’ha costat dormir i tot, potser pel desvelament de la incògnita). A més, fa un mes i mig, si fa no fa, que vam aparcar la guerra de noms perquè no ens hi posàvem d’acord. I vam decidir reprendre-la el dia que ens diguessin què era.

Doncs bé, aquest dia ja és aquí! I ara té gràcia la cosa, perquè no hi havia pensat fins ara, però justament ahir em vaig plantejar si realment volia saber-ho o no. Perquè, no ens enganyem, també seria mooooolt emocionant descobrir-ho el dia del part. Li ho vaig comentar al F., però amb la cara que va posar ja pagava i, què coi!, jo també em moro de ganes de saber-ho!

Etiquetat

Deixa un comentari

El meu cigronet

Blog d'una mare primerenca

Estimat bloc...

Blog d'una mare primerenca

Sortir amb nens

Blog d'una mare primerenca

Ara.cat - Criatures

Blog d'una mare primerenca

Diari d'una mare ginecòloga

Blog d'una mare primerenca